2015. február 18., szerda

Next rózsaszin pöttyös pamut kardigán 86 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Beleirt méret 86, keveset használt, kifogástalan állapotban, hibát nem találtam rajta. Praktikus, jól kihasználható darab, pamutból van, igy nyárra is ideális, egyedül a kapucnin van pamutbélés. Új ára több mint 4000 ft volt. A lányom annyira kedveli, hogy 80-as mérettől 98-ig volt/van belőle.
Kislányom kinőtt ruháit kinálom eladásra. Minden ruhánk minőségi szép darab, a használtabbakat elajándékoztam,  csak olyasmit árulok, amit én is szivesen ráadnék a lányomra. Ha bármi hibát találok a ruhán azt jelzem és próbálom fotózni. A ruhákat mosva, vasalva tettem el, zsákban tároltam mostanáig, öblitést vasalást igényelnek.
Személyes átvétel Budapesten XVI. kerületben lakásomon eéőre egyeztetett időpontban. Más helyszin Örs vezér tér, Pólus center, Árpád hid esetleg megoldható, ezesetben lehet hosszabb idő amig találkozni tudunk és csak napközben kora délutánig tudom megoldani. Postázást csak ajánlva vállalok, pontos postaköltséget csomagolás után tudok mondani. Amennyiben neked megfelel, futárral is tudom küldeni 3 kg-ig 890 Ft.
Méricskélni nem áll módomban, a ruhák az általam megjelölt normál méretezésnek megfelelnek, amennyiben szerintem kisebb vagy nagyobb azt jelzem.


Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2015-03-10 12:19
. Next rózsaszin pöttyös pamut kardigán 86 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése