2014. október 28., kedd

KANGOL sötétkék farmer 30R - Jelenlegi ára: 800 Ft

 
 
Eladó egy klasszikus szabású KANGOL sötétkék farmer. Én is használtan vettem évekkel ezelőtt, terhesen használtam és szülés után is ez volt az első farmer, amit magamra tudtam húzni: ))
Keveset használt, jó állapotú, utóbbi években csak szekrényben állt.
Az anyaga 99% pamut, 1% elasztán.
A gombja nem eredeti, én cseréltem ki.
Próbáltam fotózni vakuval és anélkül is, de nem igazán sikerült a színét elkapni. Szép, klasszikus sötétkék.
A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, én állom a postát!  
 ***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat és cipőket. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.  
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2014-11-18 10:40
. KANGOL sötétkék farmer 30R - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése